Höstens härligheter!

Äntligen är det officiellt godkänt att höstpyssla, vilket jag har väntat på att få göra nästan under hela sommaren!

Kastanjer tycker jag är sååå himla fint att ha hemma i inredningen ock såklart under hösten då. Jag passade på att plocka med mig så mycket jag fick platts med när jag såg årets första som trillat ner från träden. De fick pryda en burk som jag ställt upp locket på och har som någon slags ljuslyckta. Supermysigt! Runt om har jag en stor kotte, ett moss-hjärta videung från sommarens skörd och sen ljuslycktor som jag gjutit i cement, tror jag det var?!
Det är så kul att ta vara på saker ute i naturen och göra något fint utav det. Inte bara köpa hela tiden.

Ett varmt välkomnande hoppas jag att detta ger i min hall!

Lin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0