Fjärilar och fyrklöver

När jag var på Malta fastnade jag för en dekorations-slinga, kanske jag kan kalla den. Då var Eva så snäll och köpte den till mig som födelsedagspressent. Sen dess har den fått hängt och prytt mitt kök. Det är fyra sydda och vadderade fjärilar som hänger i ett sidenband. Så himla fin!

Sen har mina tankar vart att göra liknande slingor i andra motiv som jag kan göra personliga och ge bort, till exempel i julklapp.

Jag gav mig på ett försök och sydde en slinga med fyrklöver. Det var lite knutigare än vad jag trodde, men det ordnade upp sig och jag är helt okej nöjd med den.

Nästa plan är att göra en till min systers son, och sy i olika fordon tror jag :)

Lin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0