Sylåda/virkning

Hej!
 
Jag började ett projekt för en vecka sedan, jag skulle inreda en väska med sybehör i. Fick idén från tidningen 101 ideér, tycker dem har många rolig pyssel i olika former man kan göra.
Mitt första lilla projekt i projektet vart att virka en nål - etui, jag har aldrig virkat tidigare men tänkte att det inte kan vara så svårt att virka rakt. Lättare sagt än gjort och det vart inte alls bra, olika längder vart det. Men försökte rädda upp det hela med att sätta filt på sidorna så att man inte ser att längderna är så olika. Dock vart jag inte helt nöjd ändå och har redan börjat på en ny. Men här kommer några bilder på hur den vart, den är inte riktigt färdig än det ska sys på en knapp och ett "band". Lägger även upp bilder på väskan som ska inredas, har börjat grundmåla den. Men det här projeketet kommer nog ta ett tag, håller på med en del andra pyssel samtidigt.
 
 
 
 
 
 
Tyget som ska vara inne i väskan
 

Fortsättning följer! 
 
Eva
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0