Renovering av skafferi och hall

Jag skrev igår att det var idag som det skulle tapetseras, men jag trodde det var fredag igår. Så det är imorgon dem kommer. Vi har kommit en bit till på skafferiet så tänkte visa det och hur hallen ser ut just nu, så lägger jag ut efterbilder imorgon.
 

Panelen är nu på
Bilden är tagen från köket
 
Bilden är tagen från ytterdörren
 
Jag försöker att ge er en bild på hur husets planlösningen ser ut. Men det är inte så lätt att beslriva, så hojta om ni vill veta mer eller inte förstår hur jag menar.
 
Eva


Kommentarer
Lovisa

Så fint!! Så kul att ni bloggar, roligt att följa :)

2012-09-08 @ 19:16:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0