Hos Maddi i Göteborg

Gillar verkligen Göteborg och vara hos Maddi. Idag handlade jag lite höstblommor till Maddi, det var små gulliga ljung som var i en liten gullig lerkruka. Köpte även med hem till mig själv. Det är mysigt här hos Maddi och Petra, dem har många små pysslade detaljer som jag gillar och så har dem en del gamla saker som är så fina.
 
Här kommer lite bilder från deras hem:
 
Blommorna står på ett fint slagbord, mysigt vart det
 

En gullig O´boy burk som dem pysslat
 

Lyxfrukost som Maddo bjöd på imorse, musli som Petra har gjort = riktigt gooood. För mig är det att pyssla
 

En lykta som ger ett fint sken i hallen
 

Mysigt har vi det här i Göteborg
 
Eva



Kommentarer
Met

Oooooooo vad deijligt!!

Svar: Visst är det så Maddi :D
pysseltrixarna.blogg.se

2012-09-19 @ 16:29:11
Lin

Vad roligt att se lite detaljer hur ni har det Madde. Jättefint!

2012-09-19 @ 21:59:55
URL: http://pysseltrixarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0