Bröllopskort och konservburkar

I sommras skulle jag på ett bröllop och ville förstås ha ett pysslat kort med mig.
Då Lin är en jäkel på att måla så fick hon göra mallarna! Vi har gjort ett liknande kort förut men då fick jag Lin att göra i stort sett hela kortet.
 
Burken är en konservburk som jag satt papper på och även den ska jag ha i pysselrummet. Jag har samla på mig massa saker till pysselrummet så snart måste vi sätta igång med renoveringen. Men tror att det kanske blir sovrummet före. Imorgon kommer min bror och min lillasysters kille hit och tapetserar hallen, ska bli så skönt att det blir färdigt! Så troligtvis får ni se bilder på det imorgon.

 
 
 
Här kommer en suddig bild på bröllopskortet och burken.
 
 
Eva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0