Stickning

Är inne i en fas där jag vill sticka massa. Jag har stickat färdigt en halsduk till min systerson, den har jag tyvärr ingen bild på. Sen har jag stickat en halsduk till min sambo, en liten buff till min brorson och så är ja färdig med en liten buff till min systerdotter och håller även på med en till åt min systerdotter. Efter jag är klar med den till min systerdotter så ska jag göra en buff till åt min lillasysters son.
Sen vet jag inte vad jag ska sticka, men man kan väl aldrig ha för många buffar eller halsdukar ; )?
 
 
 
 
 
 
 
Eva
 


Kommentarer
Lovisa

Vad duktig du är SIS!!!!!

2012-10-12 @ 12:12:32
Frida

Och var är min svarta halsduk? ;)

Svar: Den kommer ; )
pysseltrixarna.blogg.se

2012-10-19 @ 09:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0