Shopping

Länge har jag letat efter 3 runda burkar som sitter ihop men man kan lossa dem en och en. Lite svårt att förklara, men några av er kanske vet. Man hittar dem oftast på loppis för en dyrare peng. Men så idag när jag var på en av min favorit butiker i Kristinehamn så hittar jag liknande burkar, fast dem är fyrkantiga och i nyskick. Men jag vart kär i dem på en gång och köpte med dem hem.
 
 
 
 
 

Sen passade jag även på att handla med plast "blommor", jag tycker att det blir en så fin detalj på ex ett paket. Men av kvistarna ska jag nog spara och ha i en vas här hemma.
 
 
Eva
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0