Resultatet!!!!

Nu är äntligen, vill jag nästan säga så är mormor-ruts-väskan klar! Den hann lagom bli färdig till tjejens födelsedag.

Jag är nöjd med resultatet. Jag tyckte verkligen den blev riktigt fin, och det är nog inte den första och sista jag gör!

Jag bloggade tidigare också om att jag försökte mig på att lära mig att virka "vanligt" eller vad man nu kallar det. Då visade jag också resultatet av en liten börs jag fick ihop. Nu har jag fixat klart den med ett flätat spänne och med en rar knapp jag rotat fram ur min enorma knappsamling. Börsen i alla fall, fick följa med som present i väskan med ett biokort i sig.

Det ska bli en rolig present att ge bort!

Lin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0