Min hylla

Ååååh! För ett tag sen så tog jag äntligen steget i att sätta upp min kökshylla. Jag har haft hyllan bara stått väldigt länge och samlat damm, just för att jag verkligen hatar att göra hål i väggar. Jag fick hjälp av Erik att få upp den och jag blev supernöjd.
Jag har ju väldigt öppen planlösning i min lägenhet så denna hylla fick köket att bli till mer ett kök och inte känslan att jag har köksbordet i vardagsrummet.

Jag prydde ganska snart hyllan med lite fina burkar och min fina våg såklart!

Lin



Kommentarer
Cline

Jättefina burkar Lin! Really, Really like them;)

2012-10-16 @ 16:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0