En ny till "samlingen"

Jag är lite rastlös när jag är hemma och är sjuk. Jag har vart krasslig i en vecka nu så jag behövde göra något.

Jag fick ett ryck och målade en tavla, med en fjäril på. Jag kan aldrig hålla mig enligt en plan riktigt. Jag skulle ha målat en ljus fjäril och sedan skriva rakt över den, men det blev lite mörk för det. Istället blev texten runt om tavlan i stället. Kanske bättre än tänkt!

Jag har en serie med tavlor som är i denna stilen. Grå, motiv och johnossi-texter. Dom är lätta att måla och roliga :)

Lin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0