"Byrå"

För ett tag sedan köpte jag en "byrå" på loppis, det är inte en byrå men vet inte vad dem kallas. Tanken var att den skulle målas vit och vi skulle ha den i badrummet. Den är öppen med några små hyllplan i, så jag tänkte att det skulle vara fint att ha handdukar och andra badrums tillbehör där i. Men sen kom min sambo med en strålande ide. Vi har länge tänkt och klurat på att försöka få till mer bänkskive utrymme i köket. Vi har haft många olika ideer, men inget som har känts 100 % rätt. Men då kommer sambon med förslaget att vi ska ta "byrån" som var tänkt till badrummet och ha i köket istället men lägga en bänkskiva på den. Så det har han pysslat med i helgen under tiden jag var på kräftskiva och är sjuk!
 
Så här vart resultatet:
 
 
 
 
 
Jag gillar att han inte målade dem små hyllplanen vita, för nu passar dem bra ihop med bänskskivan
 
Eva
 
 


Kommentarer
Maddi

Fy i helvete vad han är duktig!!!! AVIS!!!

Svar: Ja men han är allt bra kreativ ibland :D
pysseltrixarna.blogg.se

2012-10-03 @ 20:36:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

pysseltrixarna.blogg.se

Virka, Klistra, Scrapbooking, Måla, Garn, Kort, Burkar, Sticka, Ljus, Askar, Blommor, Sy, Tidningar, Knappar, Papper, Sax, Foton, Skärmaskin, Stansa, Mormorsruta, Väska, Lera, Trälåda, Klädnypor, Gammalt till nytt, Spets, Skissa, Inredning, Loppis, Påsar, Band, Pärlor, Lampa, Glitter, Ljuslyktor, Tändsticksaskar, Halsdukar, Böcker, Album, Tapeter, Möbler, Renovering

RSS 2.0